Ευρεία σύσκεψη με θέμα την ανάπτυξη του γυναικείου ποδοσφαίρου πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6) στην ΚΟΠ, υπό τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Χάρη Λοϊζίδη. Από πλευράς Ομοσπονδίας παρέστησαν, επίσης, η Λένα Παναγιώτου, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και πρόεδρος της Επιτροπής Γυναικείου Ποδοσφαίρου, ο γενικός διευθυντής, Ανθούλης Μυλωνά, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής, Ανδρέας Μωριάς και λειτουργοί […]
Διαβάστε το στο match.cy :
Ευρεία σύσκεψη για το γυναικείο ποδόσφαιρο







