Ο πρόεδρος της ΚΟΠ Χάρης Λοϊζίδης, μιλώντας στην ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου, εξέφρασε ικανοποίηση για τη στενή και εποικοδομητική συνεργασία. Παράλληλα, τόνισε πως μέσα από κοινές ενέργειες αυτή η συνεργασία θα ενισχυθεί περισσότερο με όφελος τη σταθερή πρόοδο της διαιτησίας μας. Ο κ. Λοϊζίδης επανέλαβε τη θέση της Ομοσπονδίας για στήριξη του […]
Διαβάστε το στο match.cy :
Σαφές μήνυμα του προέδρου της ΚΟΠ προς τους διαιτησίας







