Στους δρόμους θα βρεθεί σήμερα το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό λόγω της 24ωρης απεργίας. Η κινητοποίηση εντάσσεται στις διαπραγματεύσεις για την ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027. Στο πλαίσιο της απεργίας, οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 10:00 το πρωί έξω από το Υπουργείο Οικονομικών. Θα ακολουθήσει πορεία προς το Προεδρικό Μέγαρο. […]
Διαβάστε το στο match.cy :
Με προσωπικό ασφαλείας σήμερα τα δημόσια νοσοκομεία







