Αναλυτικά τα όσα ανέφερε σε ανάρτησή του ο πρώην τερματοφύλακας της ΑΕΛ, Γκιγιέρμο Οτσόα, αναφορικά με το παιχνίδι της Εθνικής του Μεξικού απέναντι στην Τσεχία: “Μερικές μέρες πέρασαν και ακόμα προσπαθώ να απορροφήσω όλα όσα έγιναν στις 24 Ιουνίου. Το να φοράω τη φανέλα της εθνικής ομάδας μου σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πάντα ένα […]
Διαβάστε το στο match.cy :
Oτσόα: “Αυτό το στιγμιότυπο θα μείνει στην καρδιά μου”







