Οι ποδοσφαιριστές του Άρη ολοκληρώνουν τις εργομετρικές τους εξετάσεις και από αύριο θα μπουν σε ρυθμούς προετοιμασίας, αφού είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση. Ο Αρτσιόμ Ράτζκοφ μετρά αντίστροφα για να πιάσει δουλειά στη δεύτερή του θητεία στον πάγκο της «ελαφράς ταξιαρχίας». Παράλληλα, περιμένει τις επόμενες κινήσεις της Διοίκησης στο μεταγραφικό παζάρι, αφού το […]
Διαβάστε το στο match.cy :
ΑΡΗΣ: Από αύριο δουλειά







